Heksenblog

Dagboek van een heks. Maar alleen als ik iets te vertellen heb :o)

21.3.08

Beetje dom...

Ik ben dan misschien wel een goede heks, maar blijkbaar toch niet echt van de slimste. Ik had al een paar dagen te weinig werk, en brandde dus een kaarsje met de vraag om me werk te geven vóór het opgebrand was. En effectief, vier uur later had ik werk gekrgen voor meer dan een week lang. Fijn zo.

Maar dat is nu de tweede keer dat ik dat doe, en dat het ook heel goed werkt, maar ook de tweede keer dat ik vergeet te vragen om LEUK werk... Zit nu twee dagen te zwoegen op een van de meest oersaaie jobs die ik ooit heb gedaan. Man man man...

1 Comments:

Blogger Tink said...

Een ezel stoot zich in het algemeen.... ;-)
Nouja, goede les voor de volgende keer! In ieder geval is er werk. Magic works...

14:16  

Post a Comment

<< Home