Heksenblog

Dagboek van een heks. Maar alleen als ik iets te vertellen heb :o)

26.4.06

Lopen

Ik loop weer!
Zaterdag zou mijn heksenfles vervallen, en ik had een paar dagen ervoor gevraagd aan de kine wat hij ervan vond dat ik zaterdag zou gaan lopen.
Goed idee, zei hij, probeer het maar!

En dat heb ik dan ook gedaan. Het ging, moeilijker dan ik gehoopt had, maar ja wat wil je na drie maanden rust. Maar het allerbelangrijkste is dat mijn knieƫn het goed uithielden. Na een kwartier begon ik ze wel te voelen, maar ze deden geen pijn dus ben ik gewoon doorgelopen.

Dus mijn heksenfles is uitgekomen. Joepie!

Wat ik dus nu nog moet doen, is de fles kapotslaan en de kracht loslaten. Met een bedankje aan de energie die ervoor heeft gezorgd dat ik terug kan lopen natuurlijk!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home