Heksenblog

Dagboek van een heks. Maar alleen als ik iets te vertellen heb :o)

8.5.06

Berggeit

Ik heb tijdens die trance op de trancedans trouwens een nieuw krachtdier gekregen... Mijn intentie waren mijn knieƫn: ik wil vooral over anderhalve maand in Corsica pijnloos en probleemloos door de bergen kunnen trekken. Daarvoor moet ik wel de kans krijgen om mijn conditie nog op peil te brengen, dus dat hoort er ook bij.

Ik ging net als altijd via de trap naar beneden, waar ik mijn krachtdieren pauw en wolf ontmoette. Pauw nam afscheid: ik had hem niet meer nodig, zei hij. Wolf bleef gelukkig wel bij me, en zal nog niet zo snel verdwijnen, omdat zij, zo vertelde ze, mijn hoofdkrachtdier was. Zij hoort bij mij, zij is wie ik ben en wat ik kan zijn... Wolf vertelde me dat ik een nieuw krachtdier kreeg, voorlopig, zolang het nodig was: de berggeit. Nou die wil ik wel... Ik ben blij dat ik door zo'n sterk dier, dat door de bergen huppelt alsof het weiden zijn, gesterkt wordt bij mijn wens!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home